Z przyjemnością informujemy, że do grona oficjalnych partnerów Gabos Software dołączyła sopocka spółka Blue Media – polski operator płatności elektronicznych.

Od teraz płatności online dostarczane przez Blue Media będą gotowym elementem naszego oprogramowania dla placówek medycznych. Każdy z Państwa może w prosty i szybki sposób uruchomić płatności elektroniczne w swoim serwisie internetowym.

Dzięki bramce płatniczej Blue Media, pacjenci będą mogli nie tylko umówić się na wizytę za pośrednictwem Państwa serwisu internetowego, ale również od razu ją opłacić. Operator zapewnia obsługę wszystkich najpopularniejszych metod płatności, tj. BLIK, szybkie przelewy oraz płatności kartą.

Zarówno dane osobowe pacjentów, jak i ich dane transakcyjne są oczywiście bezpieczne, co zapewnia system najnowszych rozwiązań szyfrujących. Blue Media S.A. ma status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego oraz uzyskała certyfikat PCI DSS.

Płatności elektroniczne z pewnością niosą za sobą wiele korzyści. Placówki, które już je wdrożyły, potwierdzają, że przełożyło się to na większą liczbę umawianych zabiegów i badań. Pacjenci mogą automatycznie wybrać najbardziej dogodny dla nich termin, zarezerwować i następnie opłacić swoją wizytę. Dzięki bezzwrotnej opłacie rezerwacyjnej spada również liczba wizyt, na które pacjenci się umawiają, a finalnie nie korzystają z usługi.

Jeżeli po Państwa stronie pojawią się dodatkowe pytania, nasz partner z przyjemnością na nie odpowie i wyjaśni ewentualne szczegóły potencjalnej współpracy.

Dane kontaktowe eksperta Blue Media ds. płatności dla placówek medycznych:

Jan Błażejewski , e-mail: jan.blazejewski@bm.pl

Blue Media S.A.

Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza innowacyjne usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zakupy online, aż po automatyczne płatności za przejazdy autostradami. Blue Media każdego dnia obsługuje ponad pół miliona użytkowników.